Hallo lieve volgers,
Pappa heeft maar even een nieuw draadje gemaakt van ons samen. Dat scheelt hem dubbel schrijven en we doen toch altijd alles samen.
We hebben weer een drukke week achter de rug zeg! Zo hebben we weer een heerlijk stuk in de auto gereden om een bezoekje aan oma te brengen. Nou vinden wij dat helemaal niet erg hoor! We zingen gezellig mee met de radio en bij oma hebben we de hele eettafel tot onze beschikking. Oma heeft zelfs biscuitjes voor ons gehaald! Wel die echte van Verkade want oma is bang dat we die goedkope niet lusten omdat we echte fijnproevers zijn. Uiteraard hebben we afgelopen dagen ook heerlijk op het balkon gezeten om wat welverdiende zonnestraaltjes op te pikken.
Tussen ons beide gaat het ook goed hoor, we zijn nog geen “grote” vrienden maar accepteren doen we elkaar zeker, en we praten samen ook al flink wat af. Nu hebben we samen nog heel wat jaartjes voor de boeg dus die vriendschap gaat ook wel dik in orde komen.
Jacco: “Ik ben wel de rustigere van ons twee, Jaco wil nog wel eens wat brutaler uit de hoek komen, van de week liet hij me zelfs zo schrikken dat ik bijna uit de boom viel! Nadat ik reageerde met “oh oh” begon hij nog keihard te lachen ook!, wat een gekkie is het toch hè.”
Jaco: Pappa’s zijn gek hoor, soms doe ik helemaal niks en roept pappa toch mijn naam, alsof ik wel iets verkeerd deed, snap er helemaal niks van want ik ben een (b)engeltje. Nu noemen ze me sinds een paar dagen opeens anders, ik vindt het wel leuk klinken moet ik zeggen, en ik weet direct over wie van ons ze het hebben! Ik ga maar eens even bedenken wat ik er op de lange termijn van vindt om als “Sjaak(kie)” door het leven te gaan Dat laat ik jullie ter zijne tijd wel weer weten.
Voorlopig hebben jullie weer heel wat over ons te lezen en wat foto’s om te bekijken. Zodra we weer wat te vertellen hebben dan horen jullie dat uiteraard van ons.
Harte Groet,
Jacco en Jaco
27d55c97-eaf8-4287-b0c2-9f7329df9659.jpg
aec85ae7-a2e8-4ed3-822b-3f06de7e71ae.jpg
eb90b306-4597-4605-864e-bf371ff8a3a9.jpg
43d086e9-e572-432a-8280-465d687c2a87.jpg
525e1599-699c-4ab2-ad70-7128f16a9727.jpg
6ec554df-f2c4-4acd-8ae6-64cdac376c07.jpg