Hoi hoi hier Jacco weer!
Het is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb over mijn avonturen, ik was zooooo druk dat ik er weer even tijd voor vrij moest maken. 27 februari was het dus zover, dubbel feest bij mij in de boom. Ik ben officieel geadopteerd door mijn pappa’s en en ik heb er een maatje bij gekregen. De meeste hier zullen hem wel kennnen, het is Jaco! Pappa’s hadden met hem ook al kennis gemaakt, maar konden destijds niet om mij heen, al konden ze Jaco ook niet uit hun hoofd krijgen en na wat overleg met mij hebben ze besloten Jaco ook in huis te halen.
Ik moest de eerste dagen wel even wennen hoor om mijn boom en pappa’s te boom te delen. Jaco doet ook gekke dingen joh! Die gaat op een tak zitten om vervolgens zijn motoren te starten en vol gas te geven, alleen laat hij de rem er op staan! Zit ik dan te schudden in mijn boom 🙈. En als ik te dicht bij kwam was hij een beetje geïmponeerd van me, dat snap ik wel ik ben natuurlijk een enorm ruwe verschijning als je me niet kent, al ben ik eigenlijk zelf ook snel onder de indruk van alles, maar dat lat ik niet merken! Maar inmiddels ben ik wel aardig aan hem gewend en Jaco aan mij. We zoeken elkaar regelmatig op, want hij praat net als mij Zeeuws, gisteravond hadden we hele verhalen samen, totdat pappa er een leuk filmpje van wilde maken, toen hielden we uiteraard onze snavels op elkaar hahaha.
We zijn inmiddels ook al bij oma op bezoek geweest want die was natuurlijk ook heel benieuwd wie mijn maatje is. En als we samen op de stok zitten om de honden uit te laten is dat ook een partij gezellig joh. Lekker de omgeving bekijken terwijl we worden rond gereden.
Ik zal pappa vragen nog even een paar foto’s van ons te plaatsen dan kunnen jullie zien hoe gezellig we het hebben.
Ik ga even kijken wat Jaco aan het doen is, als er nieuws is dan zal ik uiteraard weer van me laten horen.
Groetjes,
Jacco
67aa8c5c-3a64-4e2b-8ed2-fbd59bfe9ffe.jpg
7d84f025-fd56-4039-9564-39267b0fe7c5.jpg
f86c4ae1-a8a5-46a0-9700-5c472ebb9f58.jpg
6a427eb8-ce57-4127-b6ea-1da63c87fb83.jpg
997629a5-99fa-4f5d-a81d-37f7bd2a15af.jpg